شناسهٔ خبر: 119484 - سرویس استان‌ها

با هدف حل مشکلات؛

دیدار مردمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برگزار شد

دیدار مردمی محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در دیدار مردمی خود به مشکلات و مسائل مراجعه کنندگان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان صبح امروز دوشنبه (۱۴۰۱/۰۸/۱۶) به منظور تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست های مراجعه کنندگان، گسترش روحیه جهادی و جریان‌سازی ارائه خدمت به مردم، با ۱۰ نفر از هم استانی های عزیز دیدار و گفتگو کرد.

عمده مشکلات مراجعه کنندگان مربوط به بخش های حمل و نقل، بهسازی راه های مواصلاتی و راه های روستایی بود که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان طی تماس با روسای ستادی اداره کل و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها این مشکلات را پیگیری کرد.

گفتنی است دیدار مردمی محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به صورت مستمر و هفتگی در روزهای دوشنبه برگزار می شود و شهروندان گرامی می توانند برای ثبت درخواست ملاقات با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با شماره ۰۶۱۳۳۳۸۶۴۰ تماس حاصل فرمایند.