شناسهٔ خبر: 11982 - سرویس مسکن و شهرسازی

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

عملیاتی شدن هزار میلیاردتومان برای تکمیل زیرساخت‌های پردیس از محل تهاتر زمین با بانک مسکن

حسین رجب‌صلاحی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از عملیاتی شدن مبلغ هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های این شهر از محل تهاتر زمین با بانک مسکن خبر داد.

حسین رجب‌صلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره توافقنامه همکاری بانک مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید با هدف تامین سرمایه زیرساخت‌های شهر جدید پردیس از طریق مدیریت دارایی‌های عمومی شهر جدید پردیس اظهار کرد: فرایند اجرایی تسهیلات یک هزار میلیارد تومانی برای مسکن مهر شهر جدید پردیس در حال انجام است و این تسهیلات فقط برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مصرف می‌شود. ضمن این‌که این رقم از محل تهاتر زمین با بانک اختصاص می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه رقم مذکور گره بسیاری از مشکلات خدماتی مسکن مهر پردیس را باز می‌کند، گفت: آن‌چه در شهر جدید پردیس انجام می‌گیرد شهرسازی است اما در بخش پروژه‌های مسکن مهر هنوز متقاضیان زیادی هستند که آورده خود را تکمیل نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید از تکمیل تمام واحدهای مسکن مهر این شهر تا پایان سال ۹۵ خبر داد و افزود: شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر کمک کرده است. 

رجب‌صلاحی درباره آخرین وضعیت تکمیل خدمات رسانی فاضلاب و تصفیه‌خانه پردیس گفت: اجرای خطوط اصلی و فرعی فاضلاب‌ها در شرکت عمران شهر جدید پردیس انجام می‌شود و برای دو تصفیه‌خانه‌ای که هم اکنون در حال آماده‌سازی است ۶۰ میلیارد تومان نیاز داست./