شناسهٔ خبر: 119892 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیرکل راهداری استان البرز؛

سرپرست اداره راهداری ساوجبلاغ معرفی شد

تودیع و معارفه مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری ساوجبلاغ با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، صبح امروز، دوشنبه، ۲۳ آبان با حضور علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری البرز روسای پیشین و جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوجبلاغ تودیع و معارفه شدند.

در این مراسم که در اداره راهداری ساوجبلاغ برگزار شد از زحمات رضا رمضانی رئیس سابق اداره راهداری این شهرستان تقدیر و محمد امین رحیمی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

مدیرکل راهداری البرز در این مراسم با تاکید بر همدلی و همکاری کارکنان با سرپرست جدید این اداره  بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله تاکید کرد و گفت: هرکس در هرجایگاهی که باشد اگر خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار قرار دهد قطعا موفق خواهد شد.

زندی‌فر با تاکید براینکه حوزه راهداری، حوزه‌ای جدی و بی‌سروصدا برای خدمت به مردم است، گفت: در این حوزه بسیار زحمت کشیده شده و عزیزانی که در این عرصه فعالیت دارند از تمام توان خود استفاده می‌کنند تا وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.