شناسهٔ خبر: 120076 - سرویس استان‌ها

در راستای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن انجام گرفت؛

تغییر نمایندگی بیش از ۲۷ هزار مترمربع اراضی دولتی شهرستان نطنز

حامد موحدی ،نطنز رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز از تغییر نمایندگی بیش از ۲۷ هزار مترمربع اراضی دولتی این شهرستان به نام دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص وضعیت تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان از طریق اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی شهرستان نطنز اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن اسناد مالکیت اراضی دولتی مازاد دستگاه های اجرایی به مساحت جمعاً ۲۷ هزار متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.   

وی افزود: این اراضی دولتی که در شهرستان نطنز تغییرنمایندگی یافته اند شامل بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و ۱۱ هزار و ۶۰۰ مترمربع اراضی شبکه بهداشت و درمان واقع در شهر بادرود بوده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های رفع کمبود اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، استفاده از اراضی مازاد سایر دستگاه‌های اجرایی است و ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن صراحتاً اعلام کرده است که با درخواست وزارت راه و شهرسازی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند ظرف ۲ ماه اراضی مربوطه را در اختیار آن وزارتخانه قرار دهند.  

وی با اشاره به لزوم سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان داشت: با تلاش و پیگیری‌های مجدانه بعمل آمده اراضی مورد نیاز جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای این شهرستان (نطنز، طرق‌رود، بادرود و خالدآباد) تامین شده است.