شناسهٔ خبر: 120233 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر:

ساخت جاده میشان به گناوه سرعت می‌گیرد

گناوه میشان مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: جاده میشان به گناوه در محور سه استان بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد با انتخاب پیمانکار جدید به زودی وارد فاز عملیاتی اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( بوشهر)، دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان، گفت: جاده میشان به گناوه در محور سه استان بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد با انتخاب پیمانکار جدید به زودی وارد فاز عملیاتی اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: با تامین منابع مالی این طرح از طریق منابع ملی این محور مشترک که ۷۰ کیلومتر آن در استان بوشهر واقع است با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

وی در مورد تکمیل مسیر بوشهر به دیر هم گفت: این مسیر به طول ۱۹۲ کیلومتر در ۱۴ قطعه ۴ خطه تعریف شده؛ موازی جاده فعلی بوشهر به دیر است که عملیات بهره برداری ۱۶ کیلومتر این مسیر درحال انجام است.

دستغیبی افزود: برنامه‌ریزی شده از قبل دلوار که تبدیل می‌شود به یک محور دو خطه و مسیر ۴ خطه که به سمت شرق جاده کنونی ساحلی حرکت می‌کند به طول ۲۰ کیلومتر با همکاری و تامین مالی مناطق نفت خیز و پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا اجرایی شود تا این مسیر به سمت جاده چاووشی به روستای باشی ارتقاء یابد و ایمن‌تر شود.

وی بیان کرد: بقیه طول محور بوشهر به دیر هم با تامین اعتبار لازم و به مرور زمان تکمیل می‌شود.