شناسهٔ خبر: 120295 - سرویس استان‌ها

در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان تایید شد:

تصویب کلیات طرح هادی روستای میرزابیک شیروان؛ موافقت با جانمایی ۴ طرح تولیدی

کارگروه امور زیربنایی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با کلیات طرح هادی روستای میرزابیک شیروان و ۴ طرح سرمایه‌گذاری در زمینه صنعتی، دامپروری و صنایع تبدیلی کشاورزی در نهمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست استان در سال ۱۴۰۱ موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، نهمین جلسه کارگروه زیربنایی استان در سال ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری روز یکشنبه مورخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان دبیر و مدیران و رؤسای سایر دستگاه های اجرایی برگزار شد و پرونده‌هایی از شهرستان‌های شیروان، فاروج و جاجرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: از ۷ پرونده ای که در این جلسه مطرح شد، ۴ پرونده مربوط به شهرستان شیروان، یک پرونده مربوط به شهرستان فاروج، یک پرونده مربوط به شهرستان جاجرم و یک پرونده نیز مرتبط با فرایند کارگروه زیربنایی بود.

وی اظهار داشت: از بین پرونده های مطرح شده، دو پرونده در زمینه دامپروری، یک پرونده در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی، یک پرونده در زمینه طرح های صنعتی، یک پرونده در زمینه طرح های توسعه و عمران روستایی، یک پرونده در زمینه گردشگری و یک پرونده نیز در زمینه گردشکار پرونده های کارگروه زیربنایی بود که مورد بحث و بررسی اعضای کارگروه قرار گرفت و تصمیمات مقتضی درخصوص هر یک اتخاذ گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی درخصوص اختیارات قابل تفویض کارگروه زیربنایی نیز اظهار داشت: در این خصوص مقرر شد پیشنهادات اعضا کتبا به دبیرخانه کارگروه ارسال و پس از جمع بندی در کمیته فنی ذیل کارگروه، در صحن کارگروه مطرح شود.

در پایان گفتنی است؛ بررسی کارشناسی این پرونده‌ها در کمیته فنی ذیل کارگروه و با حضور نمایندگان ثابت و تام‌الاختیار اعضای کارگروه زیربنایی صورت گرفته و جهت اخذ تصمیم نهایی توسط مدیران دستگاه های اجرایی، در صحن کارگروه مطرح می شود.