شناسهٔ خبر: 120299 - سرویس استان‌ها

در آستانه فرا رسیدن فصل سرد روی داد:

آمادگی کامل راهداران شهرستان فراهان برای عملیات راهداری زمستانی

فراهان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان در آستانه فصل زمستان، از آماده باش کامل نیروی انسانی، ماشین‌آلات راهداری و تجهیزات لازم برای راهداری زمستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (مرکزی) ، مهدی فراهانی مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان گفت: با توجه به شروع فصل سرما و بارندگی‌های فصلی، تمام تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی اندیشیده شده و با اورهال کردن ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری از آمادگی کامل برخوردار هستیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم به رانندگان و راهداران این اداره برای مقابله با فصل سرما ارائه شده است، گفت: در حال حاضر ۷ دستگاه کامیون برفروب و نمک‌پاش، گریدر و لودر با تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان در فصل زمستان است.

فراهانی خاطرنشان کرد: شن و نمک لازم، سوخت مورد نیاز برای ماشین‌آلات و آسفالت سرد جهت لکه گیری در فصل زمستان نیز در انبارها ذخیره شده است.

وی شماره تماس ۱۴۱ را به صورت شبانه‌روزی برای پاسخ‌گویی جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها معرفی کرد و گفت: مردم عزیز شهرستان فراهان می‌توانند با استفاده از این شماره تماس قبل از اقدام به سفر از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شده و سپس نسبت به اطلاعات کسب شده برنامه‌ریزی لازم برای سفر خود را انجام دهند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان ابراز امیدواری کرد در سال جاری، زمستانی پربارش و پرخیر و برکت و کم خطری داشته باشیم.