شناسهٔ خبر: 120497 - سرویس استان‌ها

با هدف ایجاد ایمنی بیشتر صورت گرفت ;

بازدید شبانه مدیرکل راهداری جنوب کرمان از راه های حوزه استحفاضی

بازدید شبانه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در بازدید شبانه از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل گفت: بخشی از ایمنی راه ها باید در شب مورد بررسی قرار گیرد تا نقاط مشکل دار مشخص و اصلاح صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان)، مجتبی محمودی شامگاه امشب دوم آذرماه با هدف ارتقای ایمنی راه های جنوبی کرمان که معاون راه‌های روستایی ، رئیس اداره ایمنی راه ها و حریم او را همراهی می‌کردند از راه های حوزه شهرستان های رودبار جنوب و قلعه گنج به منوجان و محور کهنوج به جیرفت بازدید کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در حاشیه این بازدید ها با توجه به اینکه بخشی از ایمنی راه ها را در شب  باید مورد بررسی قرار داد گفت: ایمنی راه ها از اولویت بالایی در سازمان راهداری و مجموعه راهداری جنوب کرمان برخوردار است و در استان نیز لزوم توجه به این امر از موضوعات مهم محسوب می شود.
وی افزود: در این بازدید علائم افقی و عمودی جاده ها را بررسی و نقاط مشکل دار را جهت اقدام برای اصلاح به اداره ایمنی راه ها ارجاع دادیم.
بهره مندی 810 خانوار از راه مناسب در رودبار جنوب
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ضمن بازدید از محورهای روستایی دهنو کوهستان و محور روستایی محمدآباد کتکی در حوزه شهرستان رودبار جنوب گفت: ساخت راه های روستایی برای رفاه مردم و دسترسی روستاییان به راه مناسب از موارد مهم و مورد توجه اداره کل راهداری جنوب کرمان است و ادامه داد آسفالت ۱۶/۵ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان برای بهرمندی ۸۱۰ خانوار در حوزه شهرستان رودبار جنوب انجام شده است.