شناسهٔ خبر: 120535 - سرویس استان‌ها

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

اجرای عملیات بهسازی و تعریض محور آق قلا – اینچه برون

راه و شهرسازی گلستان سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: عملیات بهسازی و تعریض محور آق قلا – اینچه برون به طول ۵۴ در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)  علیرضا لیاقی اظهار کرد: ایمن سازی محور آق قلا – اینچه برون از محل اعتبارات استانی در سال جاری آغاز گردید.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: پیش از این، در سنوات گذشته تعریض و زیرسازی ۱۰کیلومتر از این محور در حدفاصل شهرستان آق قلا  تا سه راهی انبار الوم انجام شده بود.

وی افزود: همچنین در سال جاری عملیات شانه سازی دو طرف محور آق قلا – اینچه برون نیز به طول ۱۰کیلومتر و در حدفاصل شهرستان آق قلا تا سه راهی انبار الوم، در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات جاده ای، در حال انجام است.

لیاقی با بیان اینکه این  پروژه توسط پیمانکار در احال اجرا می باشد،گفت: در روزهای اخیر عملیات اجرایی ۱۰کیلومتر شانه سازی باند شرقی و چهار کیلومتر شانه سازی باند غربی هم به اتمام رسیده و مابقی کار در دست اجرا می باشد.

وی افزود: میزان اعتباری که برای عملیات اجرایی این پروژه مصوب شد هشت میلیارد تومان بوده که تاکنون چهارمیلیارد آن تخصیص یافته است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان در انتها تصریح کرد: با توجه به اهمیت این محور، زیرسازی، تعریض و بهسازی آن توسط این اداره کل در دست پیگیری می باشد.