شناسهٔ خبر: 120578 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان عنوان کرد؛

هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است

میز خدمت راه و شهرسازی هرمزگان به مناسبت هفته بسیج و با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم ، میز ارتباط مردمی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در محل برگزاری نماز جمعه بر پا شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی در ششمین روز از هفته بسیج با حضور در برنامه میز ارتباط مردمی نماز جمعه که به صورت هفتگی در مصلی بندرعباس برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است و در این مکان فرصت ارتباط بی واسطه مردم با مسئولین فراهم شده است.

کمالی با اشاره به اینکه میز ارتباط مردمی مسئولان راه و شهرسازی با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها برپا شده گفت: پاسخگویی به مطالبات جامعه هدف و تلاش برای تحقق آن جزو وظایف ذاتی این اداره کل است و تمام تلاشمان را در این رابطه انجام خواهیم داد.

وی افزود: مراجعین به میز ارتباط مردمی راه و شهرسازی هرمزگان، مسائل مختلفی در خصوص حوزه راه و مسکن را مطرح و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.

گفتنی است، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون مسکن و ساختمان، رئیس اداره حقوقی و رئیس اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری نیز در میز ارتباط مردمی حضور داشتند.