شناسهٔ خبر: 120601 - سرویس استان‌ها

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد:

رفع تصرف اراضی دولتی استان اصفهان به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال

سرهنگ باقری - اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در شهرستان‌های کاشان و خمینی‌شهر در مجموع به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار داشت: با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، دو مورد تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان‌های کاشان (جوشقان قالی) و خمینی‌شهر رفع تصرف فوری شد.  

وی بیان داشت: این یگان با اجرای اقدامات ویژه، ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به اراضی دولتی و ملی، در روزهای اخیر موفق به باز پس‌گیری ۳۵۰ متر مربع اراضی ملی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال شد.  

 فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت: مردم عزیز استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.  

وی تصریح کرد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست‌درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.