شناسهٔ خبر: 120611 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان:

بسیج یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است

هفته بسیج1 مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی برشمرد و گفت: بسیج با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخارآفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان )، ایوب اسدالهی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخارآفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین نموده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: امروز آزادی و سرافرازی ایران مدیون بسیجی هایی است که در دوران دفاع مقدس در همه عرصه ها کمک کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خطرها و بلاهای گوناگونی که وجود داشت؛ حفظ کردند.

اسدالهی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بسیج در جامعه امروز ما در تمامی عرصه های اداری و نهاد های اجتماعی و فرهنگی در حال فعالیت می باشد و در شرایطی که کشور تحت تاثیر تحریم های ظالمانه قرار دارد فرهنگ و فعالیت بسیج می تواند از مشکلات مردم کم کند.

در پایان به برندگان مسابقه دارت و کتابخوانی و به قید قرعه به حاضرین در مراسم جوایز نفیسی اهدا شد.