شناسهٔ خبر: 120620 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

رشد ۲۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

کرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۲ میلیون تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۱۲۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شد که از رشد ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: از مجموع ترددهای انجام شده ۱۸ میلیون و ۳۳۵ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سنگین انجام شده است که نسبت به سال گذشته با تردد ۸۳ میلیون و ۶۰۳ هزار تردد افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

کرمی گفت: تردد وسایل نقلیه سبک نیز افزایش چشمگیری داشته است که آمار ثبت شده ۱۰۳ میلیون و ۹۸۴ هزار تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با تعداد شش میلیون و ۴۸۳ هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین کمترین تردد در محور سنقروکلیایی به میان‌راهان با ۵۵۲ هزار تردد است.

کرمی تصریح کرد: ۴۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف هوشمند، چهار دستگاه توزین حین حرکت و ۸۲ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و ۳۳ دوربین نظارتی بصورت شبانه روزی فعال و تردد در جاده های استان و وظیفه خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای را انجام می دهند.