شناسهٔ خبر: 120626 - سرویس استان‌ها

در روز بزرگداشت یادمان قربانیان سوانح رانندگی انجام شد:

اجرای طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی

حاج صفری ، سرپرست معاونت حمل و نقل.jpg سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: به مناسبت فرارسیدن ۲۹ آبان ماه روز جهانی یادمان قربانبان سوانح رانندگی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرستان های استان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، حاجی صفری، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در خصوص اقدامات صورت پذیرفته برای یادمان قربانیان سوانح رانندگی تصریح کرد: در این راستا ۳۶ گشت جاده‌ای در طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح محورهای مواصلاتی استان با مشارکت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و یگان‌های تابعه فرماندهی پلیس راه استان، انجام وظیفه کردند.

وی افزود: کاهش حوادث ترافیکی نیاز به یک عزم ملی و تعامل زیادی دارد که امیدواریم با اقدامات موثر دستگاه‌های ذیربط، همراهی رسانه‌های جمعی و همه افراد جامعه درارتقاء فرهنگ ایمنی، تلاش کنیم که تعداد قربانیان سوانح ترافیکی بنابر فرمایش مقام معظم رهبری به حداقل ممکن برسد.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: در راستای اقدامات لازم برای ارتقاء  فرهنگ ایمنی، از ظرفیت صدا و سیمای استان و نیز نصب بنرهای بزرگداشت این روز بر روی بیلبوردهای جاده ای استفاده شد.

وی یادآور شد: همچنین با حضور دستگاههای عضو کمیسیون دراستان و به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نشست ۱۲۵ کمیسیون راههای کشور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.