شناسهٔ خبر: 120653 - سرویس استان‌ها

سرپرست معاونت فنی و راه های روستایی خبرداد:

بهره برداری از عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان بابل

مازندران سرپرست معاونت فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ازبهره برداری عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی شهرستان بابل به طول جمعاً نزدیک به ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر۶۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، یاسر ابراهیمی  اظهار داشت: روکش آسفالت راه روستایی چالرز-لمارون به طول ۴کیلومتر با اعتباربالغ بر ۶۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: بهسازی راه‌های روستایی، تسریع در پیشرفت راه‌ها و رسیدگی به مشکلات این بخش بویژه حوزه حمل نقل بسیار مهم و از دغدغه‌های عمرانی این اداره است، زیرا معتقدیم راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد.

سرپرست معاونت فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطر نشان ساخت: جاده‌های ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه، از جاده‌های با اهمیت ویژه در حوزه حمل و نقل است.

ابراهیمی بهسازی، مرمت، شن‌ریزی و آسفالت راه‌های روستایی را از اولویت‌های این اداره کل برشمرد و گفت : ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از جمله بازسازی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی موجب تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می‌شود.