شناسهٔ خبر: 120673 - سرویس وزارتی

صرف کردن فعل دانستن و توانستن از خصلت های مدیریتی بذرپاش است

عباس زاده نماینده مجلس نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت : وزیر پیشنهادی دولت هم فعل دانستن و هم فعل توانستن را صرف کرده که همین موضوع یکی از خصلت های مدیریتی ایشان است.

محمود عباس زاده نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در ارتباط با خصوصیات وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار داشت: بذرپاش از مدیران جوان و انقلابی و خلاق  می باشد که اگر دولت به دنبال جوانگرایی است، ایشان بهترین گزینه در میان دیگر گزینه ها است.

وی با تاکید بر با انگیزه بودن بذرپاش در اداره امور، گفت: وزیر پیشنهادی دولت فعل دانستن و توانستن را صرف کرده  که همین موضوع یکی از خصلت های مدیریتی ایشان است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دوران مدیریتی بذرپاش در دیوان محاسبات، افزود: با مدیریت خلاقانه وزیر پیشنهادی تمامی حساب و کتاب های کشور به روز شده است که این مهم را می توان به فال نیک گرفت.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بذرپاش متعلق به جریان گفتمان عدالت است و شروع کار خود را با این جریان آغاز کرده که همین موضوع میتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران، ریاست دیوان محاسبات کشور، نماینده مجلس در دوره نهم، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا و مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور را در سوابق خود دارد.عباس زاده افزود: بنده اعتقاد کامل دارم که بذرپاش در این وزارت خانه موفق عمل خواهد کرد و نسبت بر پاسخگویی به مردم ذره ای عقب نخواهد نشست.