شناسهٔ خبر: 120676 - سرویس استان‌ها

در کارگروه کنترل پروژه و آمار اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام شد؛

سیستم مانیتورینگ کنترل نظارت بر پروژه‌های نهضت ملی برای اولین بار در خراسان‌رضوی عملیاتی شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نظارت بر عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان فاز ۳، شهرستان‌های نیشابور، سبزوار و ... با استفاده از سیستم مانیتورینگ مستقر در واحد کنترل پروژه و آمار معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برای اولین بار در سطح استان عملیاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، عباس یوسف‌زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در نشست کارگروه کنترل پروژه و آمار اداره کل راه و شهرسازی استان  از عملیاتی شدن سیستم نظارت بر اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان فاز ۳، شهرستان‌های نیشابور، سبزوار و ... با استفاده از سیستم مانیتورینگ مستقر در واحد کنترل پروژه و آمار معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برای اولین بار در سطح استان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی ادامه داد: این طرح بنا به لزوم و اهمیت پایش کلیه ذی‌نفعان و مداخله‌گران در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان به منظور تسهیل و تسریع فرایندهای عملیاتی بصورت آزمایشی اجرا شد.

یوسف‌زاده از عملیاتی شدن این طرح در اغلب پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان جهت پایش عملکرد پیمانکاران، ناظرین ، دستگاه‌های خدماتی و ... بصورت برخط در آینده نزدیک خبر داد.

حل معضلات نهضت ملی مسکن در استان در اسرع وقت ، تهیه و تنظیم فرمت‌های یکسان بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه و تدوین ساختار داشبوردهای مدیریتی به تفکیک پیمانکاران و مشاوران و ... ، تهیه و تنظیم شیوه‌نامه‌ها و دریافت مدون برنامه‌های زمانبندی پیمانکاران ، ساختار اجرایی پروژه‌ها ، کنترل قیمت تمام شده ، نیازمندی‌های مصالح،تجهیزات و ... از مهمترین مسایل مطرح شده در این جلسه بود.