شناسهٔ خبر: 120700 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل:

۴۲۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پر برخوردراه‌های اردبیل در ۸ ماه امسال نصب شد

نصب علائم رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت:۴۲۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه ها و نقاط پربرخورد راه‌های شهرستان اردبیل نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، بهرام خیاوی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان در بازدید از محور مغان با بیان اینکه علاوه براین در جهت ایمن سازی محورها بیش از ۲۰ هزار دپوی خاکی نیز در دماغه و نقاط پربرخوردشهرستان اردبیل در ۸ ماهه گذشته ایجاد شده گفت:در مدت یاد شده ۹۸۰ کیلومتر از کانال های طرفین راه توسط راهداران اصلاح و بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در جهت ارتقای ایمنی راهها راهداران بیش از ۲۱ هزار متر مربع لکه گیری و رفع چاله در راههای اصلی ،فرعی و روستایی شهرستان اردبیل در ۸ ماهه گذشته انجام شده افزود:در این مدت ۲۳ هزار متر مربع قشر رگلاژی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل انجام۲۷۷ هزارمترمکعب شن ریزی راههای شنی و شانه راهها رادر ۸ ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد:در این مدت۳۴ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچها در راههای شهرستان اردبیل انجام شده است.

خیاوی از اجرای ۶۷ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: راهداران۷ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در راه‌های  این شهرستان انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۴۱ هزار متر از راه‌های آسفالته شهرستان اردبیل درزگیری شده ادامه داد:۱۳ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی این شهرستان در ۸ ماهه گذشته ایمن‌سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل ایجاد ۳۷ عدد سرعتکاه آسفالتی، تهیه و نصب سرعت کاه پلاستیکی در ۲ نقطه، اصلاح و رنگ آمیزی ۵۰۵  عدد سرعت کاه آسفالتی، تعمیر ۹۸۶ شاخه گاردریل های آسیب دیده، تهیه و نصب چراغ‌های چشمک‌زن به تعداد ۲ عددوایجاد روشنایی نقطه‌ای در یک محل را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۸ ماهه گذشته برشمرد.

خیاوی از اصلاح ۱۴۲ کیلومتر شیب شیروانی راهها در شهرستان اردبیل خبرداد و بیان کرد:در ۸ ماهه گذشته ۲۷۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه نیزدر این شهرستان توسط راهداران اصلاح و رفع شده است.