شناسهٔ خبر: 120735 - سرویس مسکن و شهرسازی

در دومین جلسه مشترک با مدیران کارگزاری شهرهای جدید پردیس، پرند و هشتگرد تاکید شد؛

پیگیری موارد میزخدمت شرکت‌های عمران برای پاسخگویی به مردم

جلسه دومین جلسه مشترک با مدیران کارگزاری شهرهای جدید پردیس ، پرند و هشتگرد با حضور مدیرکل اداره توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، دومین جلسه مشترک با مدیران کارگزاری شهرهای جدید پردیس ، پرند و هشتگرد با حضور سیدمهدی میرجوادی مدیرکل اداره توسعه مسکن و مدیران کارگزاری شهرهای جدید برگزار شد.

در این جلسه مشکلات کارگزاری‌ها و تدقیق آمار به صورت جداگانه مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و همچنین مقرر شد تصمیمات اتخاذ شده ، مشکلات و موانع پیش روی اداره کارگزاری های مسکن مهر و نهضت ملی شهرهای نام برده به صورت جدی پیگیری و توسط کارشناسان شرکت مادر و شهرهای زیربط مورد پیگیری و اقدام لازم قرارگیرد.
با توجه به گزارش ارائه شده از سوی دفتر توسعه مسکن لزوم پالایش نیروی انسانی در کارگزاری ها، تحقق برنامه فروش اقساطی، لزوم جذب نیروهای توانمند جهت اشتغال در کارگزاری، لزوم نظارت بر کاربران شهرها، لزوم نهایی کردن چارچوب انتخاب واحد متقاضیان در سامانه طرح‌های حمایتی، شناسایی راهکارهای الزام متقاضیان به تحویل واحدهای آماده تحویل، پیگیری امورات میزخدمت شرکت های عمران برای پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به شمار می رود.

گفتنی است در این جلسه برای هربند از مصوبات ، یک کارشناس از شرکت مادر تعریف شد تا با پیگیری‌های مکرر و اقدامات لازم حصول نتیجه را به این شرکت اعلام کند.

مدیرکل دفتر توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید همچنین در اقدامی دیگر با همراهی میثم ابراهیمی بازرس ویژه مدیر عامل با حضور در شهر جدید سهند طی جلسه ای در خصوص پروژه‌های خانه مطبوعات و چی چست این شهر جدید به بررسی مشکلات موجود بین متقاضیان و پیمانکاران پرداختند.

پروژه های ذکر شده از پروژه‌های دارای مشکل شهر جدید سهند بودند که طبق توافق متقاضیان و عوامل پروژه وظایف خودرا انجام‌ ندادند و متاسفانه پروژه با تاخیر در تحویل رو به رو شده بود. میرجوادی و ابراهیمی با برقراری جلسه و ایجاد توافق بین نماینده‌های متقاضیان و عوامل پروژه‌ها صورت‌جلسه‌ای تنظیم و طبق مهلت مقرر تعهد مجددی برای سازندگان و متقاضیان تعیین و تا تکمیل کامل پروژه مسئول پیگیری پروژه‌ها شدند.

در این توافقات شرکت عمران شهرجدید سهند وظایفی را بر عهده گرفت تا در روند اتمام پروژه سرعت بخشد .

مدیرکل دفتر توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید در جلسه ملاقات مردمی نیز ضمن تأکید بر اتمام پروژه در اسرع وقت؛ از متقاضایان تقاضای صبر کرده و گفت که تا آخرین لحظه ی تحویل پروژه کنار مردم میماند و به جد پیگیری این موضوع خواهد بود.