شناسهٔ خبر: 120858 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد:

دستیابی به رکورد مزایده فروش املاک و مستغلات در البرز

رضا خالقی مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از درآمد زایی بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریالی اداره کل در ۸ ماهه اول سال ۱۴۰۱ از طریق فروش املاک و مستغلات دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)، رضا خالقی ضمن بیان این خبر عنوان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به نمایندگی از دولت و در راستای تحقق برنامه های اجرایی سال ۱۴۰۱ و همچنین اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام به فروش املاک و مستغلات دولتی طی ۹ مرحله مزایده و فراخوان عمومی در ۸ ماه اول سال جاری کرد که با استقبال بی نظیر مردم موفق به فروش ۳۰۰۰ میلیارد ریالی شد.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مزایدات و فروش املاک و مستغلات را در راستای قانون نهضت ملی مسکن و تامین مالی دولت جهت انجام امور محوله و ساخت مسکن برای جامعه هدف و همچنین تامین زمین های خدماتی از جمله فرهنگی، ورزشی و آموزشی در شهر استان البرز برشمرد.

خالقی این میزان از فروش را به نوعی یک رکورد در درآمدزایی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با حصول مبالغ ریالی از مزایدات انجام شده و در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی استان البرز شاهد رشد و پویایی بیشتر در صنعت ساختمان به ویژه ساخت مسکن در استان البرز باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پایان از تمام همکاران که با تلاش بی وقفه در تحقق این موفقیت سهیم بودند، به ویژه شریفی، معاون املاک و حقوقی و همکاران این معاونت تقدیر و تشکر کرد.