شناسهٔ خبر: 12090 - سرویس استان‌ها

تکمیل کمربند غربی اندیمشک در خوزستان

کمربندی مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل کمربند غرب اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدام با هدف توسعه خدمات ترافیکی در این استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، مراد مهری در آیین بهره برداری از طرح بهسازی و روکش آسفالت جاده ورودی اندیمشک از سمت اهواز بیان کرد: نقش اندیمشک در دسترسی به شبکه حمل و نقل ریلی و جاده‌ ای خوزستان ممتاز است.

وی گفت: روزانه بیش از ۱۲ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده‌ ای اندیمشک تردد می‌ کنند که این امر بیان‌ گر لزوم توجه ویژه به وضعیت و بهسازی راه‌ های این شهرستان است.

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: تردد بالای عبور وسایل نقلیه موجب فرسودگی گسترده مسیر کنونی ارتباطی شهرهای اندیمشک به اهواز شده است که با تکمیل و بهره برداری از کمربند غرب اندیمشک وسایل نقلیه به جای عبور از دورن شهر از این مسیر تردد می‌کنند.

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تأکید کرد: با توجه به نیازهای اندیمشک در بخش راه روستایی و مسیر‌های برون شهری، نسبت به تکمیل پروژه‌ های راه و شهرسازی اندیمشک اقدام می‌ شود.

وی افزود: در صورت تکمیل و بهره برداری از مسیر‌های اندیمشک علاوه بر توسعه زیر ساخت توسعه استان نیازهای استان در دسترسی به جاده‌ های برون شهری تا حد گسترده‌ ای رفع می‌ شود./