شناسهٔ خبر: 120902 - سرویس وزارتی

مدیران روابط عمومی ، سفیر اطلاع رسانی راهداران در جاده ها هستند

قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، از راهداران به عنوان فرشته نجات مردم درجاده ها یاد کرد و تصریح کرد: مدیران روابط عمومی در استان ها سفیر اطلاع رسانی راهداران در جاده ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  وحید قربانی در نشست مدیران روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور اظهار داشت : روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مجموعه های پیشرو، دغدغه مند و دارای روحیه تعاملی در مجموعه روابط عمومی‌های وزارت راه وشهرسازی است .

قربانی یادآورشد: پاسخگویی به موقع نیازهای مردم و مستندسازی فعالیت ها و خدمات و برخورداری از ظرفیت پیام رسان های داخلی درفعالیت های روابط عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، تقویت شورای روابط عمومی وزارت متبوع در استان ها را یکی از برنامه های اولویت دار در سال جاری برشمرد و افزود : در این زمینه بخشنامه ای تهیه و به استان های سراسر کشور ابلاغ شده است تا هرماه حداقل یک نشست برگزار شود و همه مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی حضور فعال و هم اندیشی داشته باشند.

وی بیان کرد: جشنواره تقدیر از مدیران موفق در حوزه روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در ستاد و استانها براساس ارزیابی عملکرد ادارات و شاخص های تعیین شده ، تا پایان سال جاری برگزار می شود .
نشست مدیران روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور با هدف هماهنگی و همگرایی و برنامه های ارتباطی و اطلاع رسانی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری و همچنین راهداری زمستانی برگزارشد.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی پس از ان نشست از مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بازدید و با رئیس این مرکز به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
فعالیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، پویا و دینامیک است

همچنین مهران قربانی مشاور ریاست در مطالعات راهبردی و راهبر روابط عمومی با حضور در نشست مدیران روابط عمومی ، فعالیت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، را پویا و دینامیک عنوان کرد و گفت : هرلحظه وقوع بحران در یکی از این بخش ها محتمل است .

وی با بیان این که حوزه روابط عمومی در سازمان ازجایگاه رفیعی برخوردار است ، افزود :مدیران روابط عمومی و کارشناسان در ستاد و استان ها به صورت حرفه ای و بهره گیری از دانش روز و فناوری های جدید مشغول فعالیت و اطلاع رسانی هستند.

مشاور ریاست سازمان اظهارداشت : بیش از 76 نوع خدمت در این سازمان ارایه می شود که نیازمند رصد متوالی و هوشمندانه است.از این رو لازمه جهاد تبیین ، تفکر و تصمیم هوشمندانه و سپس اقدام و عمل است.

گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری در تعامل با انجمن های صنفی

منصورفخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، نیز در این نشست گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در بخش های مختلف روابط عمومی ازابتدای سال جاری بیان کرد و از تلاش ها و همراهی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در پیشبرد برنامه ها ، تقدیر کرد.

وی با بیان این که دستورالعمل برنامه های گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری ، تهیه و به استان ها ابلاغ شده است ، افزود :در برگزاری مراسم و تقدیر از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای و راهداری ، از طریق تعامل و به کارگیری مشارکت انجمن های صنفی و اتحادیه ها ، هماهنگی های لازم انجام شود .

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی در راهداری زمستانی و انعکاس تلاش های راهداران درجاده ها ، اظهارداشت : مستندسازی فعالیت ها یکی از اقدامات با اهمیت در این حوزه است و استان هایی که عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشند، مورد تقدیر قرار می گیرند .

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، فخاران وجود شورای هماهنگی  روابط عمومی استانها در مجموعه وزارت راه و شهرسازی را یک فرصت هم افزایی دانست و تصریح کرد : صرفا وجود ساختار شورای هماهنگی نمی تواند کارآمدی لازم را داشته باشد بلکه کارآمدی آن در گرو پویایی و تعامل متولیان و متصدیان امر است که می تواند موفقیت مجموعه روابط عمومی های راه و شهرسازی را تضمین کند.

از این رو انتظار می رود مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت متبوع با این رویکرد برای پویایی شورای هماهنگی روابط عمومی مجموعه راه و شهرسازی استانها  نسخه کاربردی و عملیاتی طراحی کند تا شاهد برون داد مورد انتظار از این تشکیلات باشیم .

در بخشی از این نشست ، دبیران مناطق شورای روابط عمومی این سازمان ، ضمن بیان چالش های موجود در منطقه ، نظرها و پیشنهاد های خود را در جهت ارتقای فعالیت ها و بهبود عملکردهای حوزه روابط عمومی بیان کردند.