شناسهٔ خبر: 120904 - سرویس جاده‌ای

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد

افزایش ۳۰ درصدی ترانزیت جاده ای نسبت به سال گذشته

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در حوزه حمل و نقل بین المللی و ترانزیت ، در سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بودیم و با تعامل خوب با کشورهای همسایه ، این روند افزایشی تا پایان سال ، تداوم خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  داریوش امانی در نشست مدیران روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور، اظهارداشت :تلاش ها و همراهی فعالان روابط عمومی سازمان در سراسر کشور جای تقدیر و تشکر دارد و مدیران روابط عمومی این سازمان بعداز اعضای هیأت عامل این سازمان ، یار و یاور موثراین سازمان در پیشبرد اهداف و برنامه ها ی راهبردی به شمار می روند .

وی تصریح کرد :با توجه به شرایط اجتماعی و دشواری های کاری سازمان، برای اطلاع رسانی به موقع و به جا و انعکاس فعالیت ها و خدمات سازمان، نیازمند همکاری ارکان سازمان و از جمله روابط عمومی هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، با بیان این که کمبود اعتبارات و منابع مالی ، یکی از مهم ترین مشکلات در اجرای پروژه ها و برنامه های این سازمان در سال جاری است ، افزود :به رغم همه این کمبودها ، شاهد رویدادهای خوب و موفقی در سطح سازمان در ستاد و در استان های مختلف هستیم و تا پایان سال جاری پروژه های متعددی در حوزه حمل و نقل جاده ای و نگهداری راه ها افتتاح و به بهره برداری می رسد که حاصل تلاش مجموعه مدیران و کارکنان در ستاد و استان ها است.

امانی خاطرنشان کرد : در حوزه حمل و نقل بین المللی و ترانزیت ، در سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بودیم و با تعامل خوب با کشورهای همسایه ، این روند افزایشی تا پایان سال ، تداوم خواهد داشت.نشست مدیران روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور با هدف هماهنگی و همگرایی و برنامه های ارتباطی و اطلاع رسانی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری و همچنین راهداری زمستانی برگزارشد.

وی روابط عمومی را به عنوان تبیین گر ، اقناع گرو پاسخگوی نیازهای مخاطبان و کاربران بخش حمل ونقل و راهداری دانست و تصریح کرد : تنها روابط عمومی پایش گر و رصد گر رویدادها و تحولات سازمان و نیازهای مخاطبان می تواند نقش آفرینی مورد انتظار را داشته باشد و به عنوان هسته مشاوره برای مجموعه سازمان بوده که خوشبختانه روابط عمومی سازمان از چنین ویژگی برخوردار است.