شناسهٔ خبر: 120931 - سرویس استان‌ها

با هدف تسریع در روند بازسازی و تعمیرات ماشین آلات راهداری صورت پذیرفت;

راه اندازی اولین کارگاه تعمیر و بازسازی ماشین آلات راهداری در جیرفت

راه اندازی کارگاه مدیرکل راهداری جنوب کرمان از راه اندازی کارگاه تعمیر و بازسازی ماشین آلات راهداری در جیرفت با اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان با هدف تسریع در روند بازسازی و تعمیرات ماشین آلات راهداری جنوب کرمان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از جنوب استان کرمان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در حاشیه بازدید از محل استقرار کارگاه بازسازی و تعمیرات ماشین آلات در جیرفت گفت: با هدف تسریع در روند بازسازی و تعمیر ماشین آلات راهداری ۱۲ راهدار خانه جنوب کرمان و همچنین صرفه جویی در هزینه ها این کارگاه در محل ساختمان شماره ۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان و اداره ماشین آلات در جیرفت راه اندازی و فعال شد.

 مجتبی محمودی افزود: پیش از این ماشین آلات راهداری جنوب کرمان برای انجام مراحل تعمیرات و بازسازی به کارگاه های استانهای یزد و اصفهان حمل می شدند که با راه اندازی و استقرار این کارگاه در جیرفت در روند هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد و روند رصد فعالیتهای بازسازی ،تعمیرات و استفاده از قطعات استاندارد با حضور کارشناسان اداره ماشین آلات انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعمیر ۶دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۲ دستگاه بولدوزر،۳ دستگاه گریدر و ۱دستگاه کامیون با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی در پایان گفت: در حوزه جنوب کرمان ۱۴۸ دستگاه ماشین آلات  راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین روزانه در حوزه راهداری در حال خدمت رسانی  به مردم جنوب کرمان هستند.