شناسهٔ خبر: 120945 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

نیازهای مردمی اولویت خدمات رسانی بخش‌های راهداری و حمل و نقل است

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان به بخش‌های مرتبط ستادی و شهرستانی اداره کل توصیه کرد که رسیدگی به نیازهای مردم اولویت کاری خدمات دهی آنها باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در دومین جلسه شورای اداری اداره کل گفت: برای دستیابی به این هدف باید پای کار بود و نیازهای مردمی رصد شوند.

به گفته وی، لازمه افزایش انگیزه های کاری کارکنان نیز پرداختن به مسایل رفاهی آنان است.

مصدقی با اشاره به تاثیر نا آرامی های موجود در این بخش بویژه حمل و نقل کالا افزود: آموزش و نظارت گشت های راهداری و ترابری برای مراقبت از این بخش بسیار ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: با توجه به ورود سامانه های بارشی به استان از امشب ضرورت حضور عوامل و گشت های راهداری همراه با تجهیزات امدادی و زمستانی بیشتر از مواقع عادی است.

مصدقی، توجه به بازدیدهای شبانه را از وظایف اصلی ستاد و شهرستان ها بیان کرد و گفت: نتایج بدست آمده از این بازدیدها در کمیته پایش اداره کل براساس شاخص های تعریف شده رصد و پیگیری شود.

وی، پاسخگویی بموقع به مکاتبات اداری، تهیه بانک اطلاعاتی ماشین آلات و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی، توجه به پیام رسان بله و رسیدگی هفتگی به پروژه های عمرانی در دست اجرا را از موارد دیگر بیان کرد.

در آغاز این جلسه از زحمات چندین ساله مظاهر محمدخانی رئیس اداره نگهداری راهها تقدیر و حکم انتصاب محمد مهدی محمدی به ایشان اهدا شد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان شامل ۴ معاونت فنی و راههای روستایی، مدیریت و توسعه منابع، راهداری ، حمل و نقل و ۱۱ اداره شهرستانی است.