شناسهٔ خبر: 120979 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسان کرمانشاه خبر داد؛

مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، فریبرز کرمی گفت: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه به بیستون، کرمانشاه به قزانچی، کرمانشاه به کوزران، اسلام آبادغرب به کرمانشاه و همچنین گردنه‌های عین الکش و چهارزبر استان کرمانشاه هستیم.

وی افزود، در محور های اسلام آبادغرب به حمیل، اسلام آبادغرب به سرمست، جوانرود به ثلاث باباجانی، میان راهان به سنقر و صحنه به کنگاور نیز شاهد مه غلیظ هستیم.

کرمی بیان کرد: برخی جاده‌های استان کرمانشاه به خاطر شرایط جوی منطقه ممکن است به صورت مقطعی دچار یخ زدگی شوند که همین موضوع می‌طلبد رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: سایر محور های مواصلاتی استان کرمانشاه از جوی آرام و ترافیکی روان برخور دارند.

کرمی گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محورهای موصلاتی استان کرمانشاه را دارند وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و چراغ‌های مه شکن را روشن و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی در پایان افزود: مرکز مدیریت راه‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ بصورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان کرمانشاه و آماده امداد رسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور قابل دسترسی است.