شناسهٔ خبر: 121044 - سرویس استان‌ها

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

تصویب ۴۹۰ طرح در جلسات کمیسیون ماده پنج استان اصفهان

محمد بناییان - اصفهان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سالجاری تعداد ۲۷ جلسه کمیسیون ماده پنج در استان برگزار شده گفت: برآیند این جلسات ۴۹۰ مصوبه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: این معاونت، راهبری و نظارت برکلیه امور مربوط به بخش شهرسازی و معماری در استان را بر عهده دارد که راهبری ‌و نظارت بر اجرای ضوابط ‌و مقررات شهرسازی و معماری مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، راهبری و نظارت بر تهیه و اجرای طرحهای توسعه و عمران و راهبری دبیرخانه‌های کمیسیون‌های تخصصی مسکن و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج در استان از جمله این موارد است.  

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سالجاری تعداد ۲۷ جلسه کمیسیون ماده پنج استان اصفهان برگزار شده است اذعان داشت: برآیند این جلسات که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل می‌شود و در آن درخواست‌های مختلفی مطرح و در راستای حل مشکلات کلان شهری و بهبود زیست شهری، مورد بررسی قرار می‌گیرد ۴۹۰ مصوبه بوده است.  

وی عنوان کرد: در سالجاری براساس برنامه ریزی‌های بعمل آمده و به منظور تسریع دررفع مشکلات شهری، سعی شده تا جلسات کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده پنج با فاصله زمانی نزدیکتری نسبت به قبل برگزار شود.  

بناییان بیان داشت: امسال تا کنون تعداد چهار جلسه کارگروه امور زیربنایی در استان برگزار شده که در مجموع ۳۹۵ طرح و برنامه در آن به تصویب رسیده است.