شناسهٔ خبر: 121136 - سرویس استان‌ها

با تلاش راهداران البرزی؛

همه راه‌های البرز باز است

باز بودن راه های البرز معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با تلاش بی‌وقفه راهداران البرزی تمام محورهای مواصلاتی استان به جز جاده جدید هشتگرد - طالقان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، حمید پرورشی اظهار کرد: از زمان شروع بارش برف و باران در شب گذشته، بلافاصله تیم‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان البرز به ویژه در جاده‌های کوهستانی عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را آغاز کردند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای راهداری البرز برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به کاربران جاده‌ای گفت: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران همه نیروهای راهداری به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری در آماده‌باش کامل بودند و به محض شروع بارش‌ها اقدامات لازم صورت گرفت.

پرورشی با تاکید براینکه خوشبختانه با اقدامات انجام شده تمام محورهای مواصلاتی استان به جز جاده جدید هشتگرد- طالقان باز است و تردد در آنها به صورت عادی جریان دارد، افزود: جاده جدید هشتگرد- طالقان هم به علت کولاک و برای حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای بسته شده است لذا رانندگان برای تردد در این محور باید از از مسیر جایگزین جاده قدیم استفاده کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان از مردم خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و برخورداری از امکانات کامل مثل زنجیرچرخ در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مسیرهای کوهستانی تردد کنند و قبل از حرکت جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.