شناسهٔ خبر: 121225 - سرویس استان‌ها

از ابتدای تابستان امسال صورت پذیرفت؛

اصلاح ۶ نقطه حادثه خیز در محورهای لردگان

نوسازی ماشین آلات راهداری؛ خرید ۵ دستگاه لودر و ۴ دستگاه گریدر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای لردگان از حذف و اصلاح ۶ نقطه حادثه خیز در محورهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، ایمان دانیالی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لردگان گفت: به منظور رفع نقاط حادثه خیز و حذف پیچ های خطرناک در تابستان امسال عملیات راهداری در ۶ نقطه که دارای مشخصات ذکر شده هستند انجام شد.

وی در ادامه به شرح این نقاط پرداخت و افزود: در محور لردگان_مال خلیفه بعد از روستای کهیان ۲ نقطه به طول ۵۰۰متر با حجم ۱۳۰۰۰متر مکعب خاک برداری، در محور قدیم منج روستای خنگ دره شور یک نقطه به طول ۱۰۰متر  و حجم خاک برداری صورت گرفته به میزان ۵۰۰متر مکعب، آنتنی(راه های منشعب شده از یک محور روستایی) روستای کینک، ۳نقطه به طول ۲۰۰متر با حجم خاک برداری ۱۵۰۰متر مکعب و در مجموع ۸۰۰متر مسیر قبل این روستا با ۱۵۰۰۰ مترمکعب حجم خاک برداری و آشکارسازی شد.

همچنین تصریح کرد: با مصالح برداشت شده از پروژه های نام برده ۶کیلومتر تعریض شانه خاکی به همراه ۱۰۰۰متر شیب شیروانی انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای لردگان در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات که به صورت امانی(با استفاده از ظرفیت اداره) صورت پذیرفت، ۳دستگاه لودر، ۵دستگاه کامیون و دو دستگاه بلدوزر و بیل مکانیکی ابزار راهداران بود.