شناسهٔ خبر: 121227 - سرویس استان‌ها

توسط ناوگان عمومی صورت پذیرفت؛

جابجایی نزدیک به ۲میلیون و ۴۰۰هزار مسافر در گیلان/ انجام بیش از ۴۵۰هزار سفر در استان

ناوگان عمومی گیلان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با انجام ۴۵۳هزار و ۴۲۱سفر تعداد ۲میلیون و ۳۸۰هزار و ۹۰۲ مسافر طی ۸ ماه گذشته از استان جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، غلامعلی نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: با انجام ۴۵۳ هزار و ۴۲۱ سفر تعداد ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۹۰۲ مسافر طی ۸ ماهه گذشته از استان جابجا شدند.

وی در خصوص ارائه خدمات حمل ونقل مسافر گفت:تعداد ۱۴۹ شرکت حمل و نقل مسافربری برون شهری با ۱۳۶ دستگاه اتوبوس،۶۶۴ مینی بوس و ۱۹۲۸ دستگاه سواری کرایه در استان فعالیت دارند.

وی افزود: براساس اطلاعات دریافتی از صورت وضعیتهای دریافتی از شرکتهای حمل ونقل مسافر استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیون ۳۸۰ هزار و ۹۰۲ نفرمسافر طی ۴۵۳ هزارو ۴۲۱ سفر جابجا شده اند .

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را از وظایف مهم اداره کل برشمرد و گفت: به جهت ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی به طور مستمر در محور های استان اجرا می شود.

نیک فهم در پایان گفت : مسافران می توانند با تماس با سامانه ۱۴۱ پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان اعلام کنند