شناسهٔ خبر: 121228 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

ثبت‌نام جدید نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شد

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام‌ متقاضیان مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در این استان از ۱۴ آذر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آغاز ثبت‌نام متقاضیان مسکن در سامانه امع طرح‌های حمایتی مسکن در استان از روز گذشته 14 آذر خبر داد و گفت:  بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

دیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: این ثبت‌نام در شهرهای ارومیه و خوی انجام می‌شود. اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی فراهم شده و این میزان بیش از سهمیه ۱۸۰ هزار واحدی تعیین شده برای استان است.

حمزه‌لو افزود: ۱۶۸ هزار و ۴۶۶ متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد که تاکنون حدود ۳۶ هزار متقاضیی تایید نهایی شدند.

وی بیان کرد: از متقاضیان تایید شده ۱۲ هزار و ۳۷۰ نفر در بانک‌های عامل افتتاح حساب کردند و ٧ هزارو ۸۹۷ نفر آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.همچنین تاکنون برای ۶ هزار و ۸۶۴ نفر تخصیص پروژه صورت گرفته و عملیات ساخت مسکن آغاز شده و در مراحل مختلف است.