شناسهٔ خبر: 121230 - سرویس استان‌ها

کسب رتبه اول اداره ایمنی راه و حریم آذربایجان شرقی در کشور

ایمنی وحریم آذربایجان شرقی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: این اداره از سال ۱۳۹۹ تا کنون رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از  آذربایجان شرقی؛ عباسعلی شیری ؛ رییس اداره ایمنی راه وحریم اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان عملکرد جهادی کارکنان این اداره را در کسب این رتبه مهم ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای سال جاری، طرح هایی به ارزش ۷۰ میلیارد تومان توسط اداره ایمنی راه و حریم اجرا شده که ۳۴ میلیارد تومان آن از طریق صرفه جویی و بازیابی مواد مصرفی حاصل شده است.

وی از تعویض جت فن های تونل قافلانکوه شهرستان میانه تا پایان سال خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اجرا می شود که در آن، ۳۰ عدد جت فن جدید در تونل قافلان کوه نصب و همزمان روشنایی تونل هم با لامپ های LED به روزرسانی خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به خط کشی سه هزار و ۸۴۵ کیلومتر از راه های استان در هشت ماه گذشته، گفت : ۱۴ هزار و ۸۸۵ عدد تابلو عمودی نصب، بهسازی یا بازسازی شده و ۸۰۸ متر مربع تابلوی اطلاعاتی بهسازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.