شناسهٔ خبر: 121266 - سرویس وزارتی

گرامیداشت سالگرد درگذشت دو خبرنگار همکار حوزه راه و شهرسازی

مرجان نقاش نماینده ۱۵ آذر ۱۴۰۱، دوازده سال از درگذشت خبرنگاران حوزه راه و شهرسازی خانم‌ها مرجان نقاش نماینده و پریسا پناه‌خواهی گذشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز دوازدهمین سالگرد درگذشت خبرنگاران همکار در حوزه راه و شهرسازی، خانم‌ها مرجان نقاش‌نماینده و پریسا پناه‌خواهی است.

یادآور می‌شود خانم مرجان نقاش نماینده خبرنگار حوزه مسکن و شهرسازی و راه و ترابری پس از تحمل یک دوره طولانی سرطان صبح پانزدهم آذر ۱۳۸۹ و خانم پریسا پناه‌خواهی به علت یک بیماری ناگهانی عصر همان روز دار فانی را وداع کردند.

گرامیداشت سالگرد درگذشت دو خبرنگار همکار حوزه راه و شهرسازی

حمید بهبهانی وزیر وقت راه و ترابری و شماری از اعضای هیات دولت دهم در آن زمان با صدور پیام تسلیت و شرکت در مراسم سوگواری این دو عزیز با خانواده‌های داغدار اظهار همدردی کردند.

بهبهانی ،در پیامی به مناسبت درگذشت خبرنگاران حوزه حمل ونقل تصریح کرده بود: هرگز احساس دلدادگی و خستگی ناپذیری این عزیزیان را برای انتقال مطالب وزارت راه و ترابری و حوزه حمل ونقل فراموش نخواهیم کرد.

گرامیداشت سالگرد درگذشت دو خبرنگار همکار حوزه راه و شهرسازی

پایگاه خبری وزرات راه شهرسازی  با گرامیداشت خاطره این دو عزیز از دست رفته برای خانواده آنها و همکاران داغدار آرزوی صبر و شکیبایی می‌کند.