شناسهٔ خبر: 121286 - سرویس وزارتی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛

«بذرپاش» تعامل بالایی با مجلس دارد

حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تعامل بالای وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با مجلس گفت: تعامل مناسب با نمایندگان در رفع مشکلات زیرساختی حوزه راه و مسکن تاثیر گذار است.

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره مهرداد بذرپاش به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: وی در دوران ریاست خود در دیوان محاسبات عملکرد مثبتی ارائه کرد و تجارب خوبی در مناصب مختلف قبلی خود به دست آورده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: گزارشات تفریغ بودجه در زمان ریاست بذرپاش زودتر از موعد و با دقت به مجلس ارائه می‌شد.

حسن پور بیگلری ادامه داد: همچنین در زمان ریاست بذرپاش در دیوان محاسبات کشور مقام معظم رهبری طی سخنانی از عملکرد این دیوان تمجید کردند.

وی بذرپاش را دارای تعامل مناسبی با مجلس دانست و افزود: همکاری و حمایت نمایندگان از وی می‌تواند در اداره هرچه بهتر وزارت راه و شهرسازی نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

حسن پور بیگلری با اشاره به جوانگرایی دولت در انتخاب بذرپاش گفت: استفاده از نیروی جوان و پر انرژی در مجموعه راه و شهرسازی با توجه به مسئولیت‌های مهم و خطیری که بر عهده دارد قطعا دستاوردهای مثبتی به همراه خواهد داشت.