شناسهٔ خبر: 121300 - سرویس استان‌ها

رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز :

افزایش ۱۶درصدی تردد در محورهای مواصلاتی البرز

تردد در محورهای مواصلاتی البرز رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه بیش از ۳۸۶ میلیون تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۶درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی شادفر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه، ۳۸۶ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۲۱۰ تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان انجام شده است که از رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

این مسئول بیان کرد: از مجموع ترددهای انجام شده ۵.۷(پنج و هفت دهم درصد) درصد تردد توسط وسایل نقلیه سنگین انجام شده است که نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی یک درصد کاهش داشته است.

 شادفر گفت: تردد وسایل نقلیه سبک نیز افزایش داشته است که آمار ثبت شده ۳۶۵ میلیون و ۲۴ هزار و  ۴۶۰ تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۸ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد با تعداد ۳۳ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۹۴۴ تردد در محور آزاد راه کرج- تهران به ثبت رسیده است، افزود: همچنین کمترین تردد در محور گچسر ـ دیزین با ۹۱ هزار و ۲۴۴ تردد است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز تصریح کرد: درحال حاضر ۳۵ دستگاه دوربین ثبت تخلف هوشمند، ۵۲ دستگاه ترددشمار و ۳۴ دوربین نظارتی در استان البرز فعال است.