شناسهٔ خبر: 121461 - سرویس وزارتی

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی

رستم قاسمی لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد

بذرپاش قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش با صدور پیامی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت.
متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر ناگوار درگذشت مهندس رستم قاسمی ، سردار مجاهد سال های حماسه و ایثار  و وزیر پیشین راه و شهرسازی موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم  و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.

درگذشت ایشان را به خانواده معزز و مکرم آن مرحوم و کارکنان و مدیران خدوم وزارت راه و شهرسازی ، تسلیت عرض می کنم و برای روح بلند ایشان از خداوند متعال ،  علو درجات و حشر با همرزمان شهیدش را مسالت دارم.

امید است خداوند بزرگ،  پاداش زحمات و خدمات خالصانه آن مدیر جهادگر را ، امروز که بیشتر همیشه به آن محتاج است ، به او برگرداند و او را در جوار لطف و رحمت بی کران خود ماوا دهد.

مهرداد بذرپاش
وزیر راه و شهرسازی