شناسهٔ خبر: 12152 - سرویس استان‌ها

با حضور عضو هیئت‌ مدیره شرکت عمران بهسازی ایران انجام شد؛

بازدید از روند اجرایی ساخت مدرسه ۹ کلاسه تنگک سه در بوشهر

بازدید از روند احداث مدرسه عضو هیئت‌ مدیره شرکت مادر تخصصی عمران بهسازی ایران به همراه مدير كل مطالعات و امور ترويجی این شركت و مسئولان راه و شهرسازی استان بوشهر از روند اجرایی ساخت مدرسه ۹ کلاسه تنگک سه در شهرستان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی بوشهر، مجید روستا در سفر به این استان از روند اجرایی ساخت مدرسه ۹ کلاسه تنگک بازدید کرد و از نزدیک جزییات عملیات ساخت این مدرسه را مورد بررسی قرار داد.

روستا در این خصوص بیان کرد: آموزش‌ و پرورش باید نسبت به ساخت سالن ورزشی نیز در این مدرسه اقدام کند و این مدرسه مهر ماه سال آینده تحویل آموزش و پرورش خواهد شد .

وی افزود : همچنین برای تأمین آب سالم و بهداشتی در این منطقه، از مخازن دوجداره استفاده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در ادامه اعلام کرد:ساخت این مدرسه ۹ کلاسه از دو ماه گذشته آغاز شد که ساختمان آن نیز مجهز به آزمایشگاه، نمازخانه و کتابخانه خواهد بود.

فرزاد رستمی مدیر کل اداره راه و شهرسازی بوشهر نیز در این بازدید با اشاره به اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی ساخت این مدرسه گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این مدرسه از محل اعتبارات ملی است که زیر نظر شرکت مادر تخصصی عمران بهسازی شهری ایران اجرا می شود.

اعضای هیئت‌ مدیره شرکت مادر تخصصی عمران بهسازی شهری ایران در ادامه این سفر از پروژه‌ های موجود در بافت قدیم شهر بوشهر از جمله خانه کولیوند نیز بازدید کردند./