شناسهٔ خبر: 121546 - سرویس استان‌ها

در ۸ ماهه نخست سالجاری انجام شد؛

جا به جایی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

جابجایی مسافر رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با انجام ۲۱۵ هزار و ۱۵۴ سفر تعداد یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۳۱۹ مسافر در ۸ ماه نخست سالجاری در جنوب این استان جا به جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، احسان کاظمیان رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با انجام ۲۱۵ هزار و ۱۵۴ سفر تعداد یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۳۱۹ مسافر جا به جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۲۰ درصد را نشان می دهد.

وی افزود: از این میزان ۹۰۱ هزار و ۹۹۷ مسافر درون استانی و ۵۸۹ هزار و ۳۲۲ مسافر نیز برون استانی بودند.

کاظمیان در خصوص ارائه خدمات حمل و نقل مسافر گفت:تعداد ۳۹ شرکت حمل و نقل مسافر با ۵۱۸ اتوبوس، ۱۰۲۱ مینی بوس و ۹۴ دستگاه سواری کرایه در جنوب استان فعالیت دارند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تلاش می کنیم تا با افزایش ارائه خدمات، شرایط ارتقای سطح خدمات به مسافران از جمله رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی و کاهش توقف ها در طول مسیر شاهد رشد سفر های بین شهری و افزایش بیش از پیش جا به جایی مسافر با ناوگان عمومی مسافربری جاده ای باشیم.

کاظمیان در پایان گفت: مسافران می توانند با تماس با سامانه ۱۴۱ پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در جنوب استان اعلام کنند.