شناسهٔ خبر: 121553 - سرویس استان‌ها

آغاز ثبت‌نام جدید نهضت ملی مسکن در ۱۰ شهر استان چهارمحال و بختیاری

ثبت نام نهضت ملی مسکن سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام جدید طرح نهضت ملی مسکن در ۱۰ شهر این استان خبر داد و گفت: متقاضیان برای ثبت نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، احمد فاضلی فارسانی با اعلام این مطلب گفت: ثبت نام دور جدید نهضت ملی مسکن در ۱۰ شهر استان و از ۱۴ آذرماه آغاز شده است.

وی افزود: برای شهرهای بروجن، فرادنبه، گندمان، نقنه، چلگرد، گهرو، هفشجان، سورشجان، فرخشهر و نافچ ثبت نام جدید انجام می شود و همه متقاضیان می توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس tem.mrud.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص شرایط لازم برای نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن گفت: متقاضی و همسر وی باید فاقد زمین مسکونی و یا واحد مسکونی و دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا باشند و متقاضی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی و دولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

فاضلی فارسانی تصریح کرد: همچنین متقاضی باید متأهل و یا سرپرست خانوار باشد و زنان مجرد بالای ۳۵ سال سن و مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۵ سال به شرط ارائه تعهدنامه محضری در خصوص ارائه سند رسمی ازدواج در زمان واگذاری واحد می توانند ثبت نام کنند.

وی از عموم مردم استان درخواست کرد اخبار نهضت ملی مسکن را صرفاً از مراجع رسمی خبری و سامانه اداره کل راه و شهرسازی استان به آدرس chb.mrud.ir دنبال کنند.