شناسهٔ خبر: 121572 - سرویس هوایی

برای نخستین بار:

حضور شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در چهارمین نمایشگاه تقاضا، ساخت و تولید ایرانی

سومین روز از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای نخستین بار در چهارمین نمایشگاه تقاضا، ساخت و تولید ایرانی(تستا) با هدف اعلام نیازهای پژوهشی و فناورانه برای ارائه به دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در دو حوزه عملیاتی و فرودگاهی حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چهارمین نمایشگاه تقاضا، ساخت و تولید ایرانی(تستا) و بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به طور همزمان با هدف اتصال صنعت و دانشگاه و شرکت های دانش‌بنیان عصر امروز شنبه نوزدهم آذرماه با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن شماره یک نمایشگاه‌های بین المللی گشایش یافت.
این دو نمایشگاه با هدف شناسایی نیازهای پژوهشی و فناورانه، بسترسازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری‌های توسعه یافته و نیز برقراری ارتباط سازنده میان بخش عرضه و تقاضای فناوری کشور برپا شده است.
علاوه بر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مجموعه هایی نظیر وزارت دفاع، وزارت صمت، شرکت نفتکش، پارک فناوری نفت، سامانه ارتباطات سینا، مدیریت منابع آب مرکز نوآوری تیرتاش، انتقال داده آرین، همراه اول، شرکت‌های کارگزار، دبیرخانه شورای‌عالی عتف در این نمایشگاه حضور دارند.
شرکت فرودگاه‌ها در این‌ نمایشگاه نیازهای فناورانه و پژوهشی خود در تامین تجهیزات ناوبری، ارتباطی و نظارتی، تجهیزات مربوط به فناوری اطلاعات هوانوردی، تجهیزات ترمینالی، مدیریت انرژی، روشنایی باند، تجهیزات بصری، طراحی و احداث ساختمان های فرودگاهی به روش‌های نوین را در اختیار دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد گذاشت.
این نمایشگاه در راستای تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید دانش بنیان و ساخت داخل از ۱۹ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برپاست.
گفتنی‌است شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سالن هفتم غرفه چهار از ساعت ۸ الی ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.