شناسهٔ خبر: 121700 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

آمادگی کامل راهداری خوزستان در زمستان امسال برای ارائه خدمت به مردم

شورای اداری خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از برگزاری مانور مشترک نیروهای خدمات رسان در استان و آمادگی راهداری خوزستان برای ارائه خدمات به مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در جلسه آذرماه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: باتوجه به در پیش رو بودن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که از ۲۶ آذر تا یک دی ماه برگزار می شود، برنامه هایی به مناسبت گرامیداشت این هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: بخش های حمل و نقل جاده ای و راهداری در طول سال فعالیت شبانه روزی دارند به همین دلیل گرامیداشت این هفته باید به صورت ویژه در سطح استان و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها برگزار شود.

جولانژاد تأکید کرد: راهداری زمستانه یکی از مهم ترین ماموریت های اداره کل است که امسال همچون سال­های گذشته در طول محورهای استان برگزار خواهد شد.

وی از آماده سازی ماشین آلات برای راهداری زمستانه خبر داد و گفت: در کنار راهداری زمستانه، فعالیت­های جاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در طول راه های استان انجام می شود.