شناسهٔ خبر: 121703 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:

ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، جلوه خودباوری و اتکا به توان بومی است

محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته را جلوه خودباوری و اتکا به توان بومی دانست.

گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل  راه و شهرسازی استان تهران گفت: ششمین دوره نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در سال ۱۴۰۱ به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آذرماه در محل نمایشگاه های مصلی امام خمینی (ره) آغاز شود که از شاخصه های این دوره مشارکت تولیدکنندگان و خدمات دهندگان بخش خصوصی با تولیدات بومی است.

وی افزود: از دیگر شاخصه های این دوره یکپارچگی بخش دولتی با پرچم داری وزارت راه و شهرسازی درتمام زیربخش های حمل و نقل است که توانمندی ها و دستاوردهای این حوزه استراتژیک را به معرض نمایش می‌گذارد.

محبت خواه گفت: به دنبال تحریم ها، شرکت های توانمند حوزه های حمل و نقل و عمرانی در طول سال های گذشته در عرصه تولید و خوکفایی کشور به رشد و بالندگی خوبی رسیده اند که این نمایشگاه شکوفایی این تولیدات را به منصه ظهور خواهد رساند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران برگزاری رویدادهای نمایشگاهی را ویترین اقتصادی کشورها برای تبادل اطلاعات فنی، بستر سازی های تجاری و رقابتی و دسترسی آسان به تولیدات و خدمات و از مهمترین محوره های توسعه اقتصادی عنوان کرد.

وی در پایان نگاه عمیق به مساله نمایشگاهی را کلید بازسازی اقتصادی عنوان کرد و افزود: حمل و نقل نقش ارزنده ای در توسعه صادرات و تجارت در محیط های تخصصی ایفا می کند که امیدواریم با استقبال خوب مخاطبان دانشگاهی، فنی، تولید کنندگان و تجار داخلی و خارجی همراه باشد.