شناسهٔ خبر: 121733 - سرویس شرکت‌ها

در پیام تسلیت معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد؛

سختکوشی و تعهد صادقانه رستم قاسمی در اذهان باقی خواهد ماند

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی درگذشت وزیر راه و شهرسازی را تسلیت گفت و تاکید کرد: سختکوشی و تعهد صادقانه ایشان در تمام عرصه‌ها و فعالیت‌ها در اذهان باقی خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی را تسلیت گفت. کیانپور در پیام تسلیت خود از مهندس رستم قاسمی به عنوان  مرد دوران سازندگی و جهاد اقتصادی یاد و تأکید کرد: سختکوشی و تعهد صادقانه ایشان در تمام عرصه‌ها و فعالیت‌ها در اذهان باقی خواهد ماند.

متن پیام مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به شرح زیر است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر ناگوار درگذشت مجاهد نستوه ، سردار روزهای نبرد حق علیه باطل ، مرد دوران سازندگی و جهاد اقتصادی ، مهندس رستم قاسمی وزیر اسبق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس موجب تالم و تاسف همه دوستداران ایشان، خادمان و تلاشگران ایران اسلامی شد.

سختکوشی و تعهد صادقانه ایشان به کشور علی‌رغم تشدید بیماری تا روزهای پایانی حیاتشان استمرار داشت که بی شک این مجاهدت و اشتیاق به خدمت صادقانه و خالصانه به مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها و فعالیت‌ها در اذهان باقی خواهد ماند.

اینجانب از طرف خود و پرسنل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده این سردار خستگی ناپذیر و جمیع همکاران و هم‌سنگران ایشان در مجموعه وزارت راه و شهرسازی و سایر سازمان‌ها، از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و حشر با اولیاء الهی را مسئلت دارم.