شناسهٔ خبر: 121792 - سرویس جاده‌ای

در نشست رؤسای ادارات حراست‌های تابعه استانی تأکید شد:

دستیابی به ساختار موثر، هدایت گر و تصمیم ساز برپایه همدلی و همراهی کارکنان

حراست راهداری نشست ویدیو کنفرانسی هم اندیشی رؤسای ادارات حراست‌های تابعه استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسرکشور با حضور سرپرست دفتر مرکزی حراست، معاونین و کارکنان ستادی این دفتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ، علی فتحی سرپرست دفتر مرکزی حراست این سازمان ، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های مسئولین و کارکنان حراست در برقراری نظم و امنیت در جاده ها و حمل و نقل کالا و مسافر در سراسر کشور ، اظهارداشت :بخش حمل و نقل جاده ای در تمامی کشورها یکی از مؤلفه های اصلی رشد اقتصادی و توسعه محسوب می شود به ویژه در کشور ما که بیش از ۸۶ درصد حمل و نقل از طریق بخش جاده ای صورت می گیرد و تأمین امنیت ترددها از وظایف اصلی حراست به شمار می رود.

وی افزود : دستیابی به ساختار موثر، هدایت گر و تصمیم ساز از اولویت های برنامه های دفتر مرکزی حراست است.


سرپرست دفتر مرکزی حراست ، با تأکید بر تعامل و تقویت ارتباط دوسویه با انجمن های صنفی حمل و نقل جاده ای ، افزود: عدالت در توزیع بار در پایانه های کالا ، از اهمیت بالایی برخوردار است لذا تلاش می کنیم با بهره گیری از سامانه های مکانیزه ، موجب کاهش دلالی و واسطه گری و ارتقای بهره وری در این بخش شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به کیفیت گرایی ، کلان نگری ، تقسیم کار و مدیریت سیستمی ، فرایند محوری و بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و ارتقای شغلی این نیروها اشاره کرد.


به گزارش سازمان راه داری و حمل و نقل جاده ای، گفتنی است؛ در بخش دیگری از این نشست ، معاونین دفتر مرکزی حراست ، طی سخنانی گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته بیان کرده و راهکارهای ارتقای فعالیت ها را ارایه کردند .


این گزارش می افزاید ، تعدادی از رؤسای ادارات حراست های تابعه ، ضمن بیان اقدامات در جهت رسیدگی به مشکلات کارکنان و واحدهای مختلف در استان ، نظرها و راهبردهای پیشنهادی در زمینه رفع مشکلات و بهبود خدمات رسانی ارایه کردند.