شناسهٔ خبر: 122295 - سرویس جاده‌ای

معاون وزیر راه و شهرسازی در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته مطرح کرد؛

ارتقا صنعت راهسازی با انتقال تجربیات فنی پیشکسوتان

خادمی نمایشگاه معاون وزیر ر اه و شهرسازی در اولین روز از ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در جمع اعضای انجمن شرکت های راهسازی و جامعه مهندسین مشاور گفت: تجربیات ارزنده موجود در بدنه راهسازی کشور گنجینه ارزشمندی از هنر فنی است و انتقال این تجربیات به نیروهای جوان از ضروریات است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور، خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، در اولین روز از نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور در جمع اعضای انجمن شرکت های راهسازی ایران و جامعه مهندسین مشاور انتقال تجربیات راهسازی در ایران را از ضروریات دانست و گفت: حفظ این دانش برای عرصه راهسازی کشور بسیار مهم است و از بین رفتن آن با هیچ چیز قابل جبران نخواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی این تجربیات را هنر فنی نامید و ادامه داد: صنعت راهسازی کشور روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و تلفیق این علم و فناوری با تجربیات پیشکسوتان است که ایران را در حوزه ساخت زیربناهای حمل و نقل در منطقه سرآمد کرده است.

خادمی ارتقاء صنعت راهسازی کشور را مرهون تلاش های مهندسین مشاور و پیمانکاران اعلام کرد و گفت: وضعیت ساخت انواع راه‌ها از نظر مصالح و نوع اجرا در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و این موضوع در نوع معماری و منظر راه و اجرا قابل مشاهده است.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه نمایشگاه راه و شهرسازی را عرصه تعامل و تبادل نظر بخش‌های مختلف صنعت راهسازی دانست و گفت: معاونان و مدیران شرکت ساخت و توسعه در طول نمایشگاه در غرفه حضور دارند و آماده شنیدن نقطه نظرات و مشکلات فعالان این حوزه هستند.