شناسهٔ خبر: 122350 - سرویس استان‌ها

در نشست صمیمانه استاندار گیلان با مجموعه راهداری و حمل ونقل جاده ای عنوان شد

توسعه اقتصادی، زندگی و رفاه مردم وابسته به صنعت حمل و نقل است

نشست استاندار گیلان استاندار گیلان  در دیدار با مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  گفت: توسعه اقتصادی، زندگی و رفاه مردم وابسته به صنعت حمل و نقل است و باید بستر مناسب برای فعالیت فعالان این حوزه فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)،اسدالله عباسی استاندار گیلان با بیان اینکه ، پویایی، بالندگی و رفع مشکل فرسودگی صنعت حمل و نقل استان با جدیت پیگیری می شود خاطرنشان کرد : فرسودگی ناوگان حمل و نقل استان گیلان باید توسط دست اندرکاران مربوطه پایش و احصاء شود تا پیگیری ها و اقدامات لازم انجام شود.

عباسی با اشاره به اینکه میانگین سن ناوگان حمل و نقل در کشور بالا است، افزود: باید مشکل فرسودگی ناوگان حمل و نقل گیلان را خودمان در این استان مرتفع کنیم و نباید منتظر اقدام کشوری باشیم.

استاندار گیلان گفت: بهره مندی از پایانه های مناسب و آبرومند حمل و نقل مسافر و بار و کالا در مرکز گیلان و شهرستان ها یکی از نیازهای ضروری می‌باشد و باید با کمک بخش های مرتبط موضوع تامین امنیت کامیون های حمل و بار را مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه  نیروهای راهداری  شبانه روز در برف روبی‌ها و بازگشایی راه‌ها جان خود را به مخاطره می‌اندازند تا ما با ایمنی و آسایش مسیر حرکت استان را ادامه دهیم افزود: بهسازی نقاط حادثه خیز در استان گیلان از جمله برنامه هایی است که باید همواره به طور جدی مورد توجه فعالان این عرصه باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با بیان اینکه مجموعه راهداری با تلاش شبانه و روزی جهت تسهیل حمل و نقل و برای آرامش مردم و کاربران سطح جاده ها تلاش می کنند افزود: با همه امکانات شامل ناوگان ماشین آلات و راهداران، آماده خدمت رسانی به هموطنان  بصورت شبانه روزی هستیم.

غلامعلی نیک فهم، با اشاره به اینکه  ماشین آلات راهداری و حمل و نقل مسافر  نیاز به بروزرسانی دارند بیان کرد: از استاندار انتظار داریم مثل گذشته نگاه ویژه‌ای به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته باشد تا بتوانیم این مشکلات را نیز مرتفع کنیم.