شناسهٔ خبر: 122483 - سرویس استان‌ها

تمدید شد؛

جشنواره نوآوری‌های صنعت راه و ساختمان استان اصفهان تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد

مهدی منصوری- اصفهان مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره نوآوری‌های صنعت راه و ساختمان استان اصفهان که با محوریت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار می‌شود تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی منصوری مدیر دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: نخستین جشنواره نوآوری‌های صنعت راه و ساختمان استان اصفهان از ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شد که استقبال مناسب علاقمندان را در پی داشت.  

وی افزود: طبق پیشنهاد اعضای هیات داوران و موافقت علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و رئیس جشنواره نوآوری‌های صنعت راه و ساختمان استان اصفهان، مهلت ارسال طرح‌ها تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ تمدید شد.  

مدیر دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا روز چهارشنبه هفته جاری می‌توانند با مراجعه به یکی از کانال‌های جشنواره نسبت به دانلود و تکمیل فرم شناسایی اقدام نموده و به همراه سایر مستندات، طرح یا محصول فناورانه خود را معرفی کنند.  

وی با بیان اینکه این مهلت قابل تمدید نیست خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی طرح‌ها، توانمندی‌ها و محصولات ارسال شده توسط کمیته داوران متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه و نمایندگان دستگاه‌های متولی صنعت راه و ساختمان استان از ارائه دهندگان طرح‌های منتخب دعوت بعمل می‌آید.    

منصوری با اشاره به اعطا جوایز به سه طرح برتر گفت: فرآیند داوری طرح‌ها چند مرحله‌ای بوده و بعد از پایان جشنواره، طرح‌های برتر پس از طی مراحل قانونی، انجام آزمایشات و اخذ گواهینامه مورد حمایت قرار می‌گیرند.