شناسهٔ خبر: 122515 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان:

۵۶۰ میلیارد تومان قرارداد در حوزه راه‌های لرستان منعقد شده است

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت:۵۶۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌ها قرارداد منعقد شده درحالیکه ۲۳۰ میلیارد تومان از آن تخصیص یافته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان،  صبح امروز مسعود امیری معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان درنشست خبری با خبرگزاری های استان که به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری برگرار شد اظهار داشت : خسارت سیل ۹۸ در استان، یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که طبق گفته کارشناسان اکنون چهار هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود در حالیکه ۵۶۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌ها قرارداد منعقد شده و ۲۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی سال آینده، در حوزه راه‌های اصلی، روستایی و شریانی ۱۵۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام می‌شود همچنین نگهداری و تامین روشنایی در دستور کار قرار دارد که اقدامات خوبی صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان داشت: خط کشی از عوامل مهم کاهش تصادفات است اما برای اجرای کامل این طرح در جاده‌های لرستان نیازمند اعتبارات ویژه می‌باشد.

وی با اشاره به وجود ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی لرستان گفت: ۵۰ نقطه حادثه خیز با امکانات محدود و حداقل اعتبار، بهسازی و حذف شد اما حذف مابقی این نقاط نیازمند عزم ملی و تخصیص اعتبار ویژه است.