شناسهٔ خبر: 122610 - سرویس استان‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان:

توسعه راه های خوزستان یکی از اولویت های استانداری است

هفته حمل  و نقل، رانندگان و راهداری در خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: توسعه راه های خوزستان یکی از اولویت های استانداری است که در اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و دیگر اعتبارات تخصیص داده شده به خوزستان، توجه ویژه ای به این بخش شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد خانچی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد:  استان خوزستان در ابعاد مختلف حمل و نقل شامل جاده ای، ریلی، هوایی و در کشور سرآمد است

وی افزود: در اربعین حسینی(رع) امسال شاهد تبلور و تلاش حوزه حمل و نقل بودیم و در بیشتر محورهای استان نیز اقدامات جهادی انجام شده در بخش راهداری، کاهش تلفات جاده ای را به دنبال داشت که قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تآکید کرد: ایمنی زائران اربعین حسینی(ع) از اهمیت بالایی برخوردار است و در سفرهای راهیان نور نیز این مهم باید دنبال شود.

خانچی عنوان کرد: توسعه راه های خوزستان یکی از اولویت های استانداری است که در اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و دیگر اعتبارات تخصیص داده شده به خوزستان، توجه ویژه ای به این بخش شده است.