شناسهٔ خبر: 12269 - سرویس استان‌ها

رئيس نظارت بر انتخابات نظام‌مهندسي ساختمان گلستان:

ملاك عمل نامزدها برای تبليغات انتخاباتی رعايت شيوه‌نامه باشد

نشست با نامزدهای انتخاباتی رئيس دستگاه نظارت بر هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان گلستان به نامزدهاي اين دوره از انتخابات تأكيد كرد: نامزدها رعايت مفاد شيوه‌نامه ابلاغي از سوي وزارت راه و شهرسازي را، ملاك عمل خود در تبليغات قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره‌كل راه و شهرسازي گلستان، "علي بخش رستمي" در نشست مشترك دستگاه نظارت و هيات اجرايي انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي گلستان با نامزدهاي انتخاباتي اين دوره از انتخابات در اداره راه و شهرسازي شهرستان علي آباد كتول، بیان كرد: نامزدهاي انتخاباتي مطابق با رويكردهاي موجود در شيوه‌نامه‌هاي ابلاغي به فعاليت‌هاي انتخاباتي خود ادامه دهند.

توجه به رفتار انساني و حرفه‌اي، پررنگ بودن صداقت و اشرافيت بر قوانين و مقررات از موارد مهم ديگري بود كه رئيس دستگاه نظارت بر اين دوره از انتخابات نظام مهندسي به نامزدهاي انتخاباتي تأكيد داشت و گفت: پايبندي نامزدها به اين اصول، باعث برگزاري صحيح و مطابق قانون روند انتخابات مي‌شود.

از ديگر تأكيدات مديركل راه و شهرسازي گلستان به نامزدهاي انتخاباتي؛ اشاعه رفتار و فرهنگ سازماني، جدي گرفتن مسئوليت‌هاي سازماني و تعهد و علاقمندي به محيط و سازمان محل كار خود بود.

نايب رئيس دستگاه نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان گلستان نيز در این نشست به بيان گزارشي از روند فعاليت‌هاي انتخاباتي از آغاز (تيرماه گذشته) تاكنون پرداخت و گفت: در طول فرآيند فعاليت‌هاي انتخاباتي، ملاك كار فقط قانون و قانونمداري بوده است.

"محمود تيموري" رئيس هيات اجرايي اين دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسي استان تعداد اعضاي فعلي سازمان نظام مهندسي ساختمان گلستان را، هشت هزار نفر اعلام كرد و گفت: هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي استان ۱۶ مهرماه جاري، برگزار و در آن، ۱۱ نفر به عنوان هيات مديره انتخاب خواهند شد.

هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان گلستان در حوزه گرگان و گنبدكاووس به صورت الكترونيكي برگزار خواهد شد./